چیپ های افزایش شتاب ای سی یو و دیاگ تیونینگ / توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP 


توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP

توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP

توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP
توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP



توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HPتوربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HPتوربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HPتوربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP



توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP


اگر می خواهید یک خودرو پر شتاب و حرف اول داشته باشید به خرید و نصب توربو شارژ اقدام و قدرت واقعی را لمس نمایید برای در یافت اطلاعات بیشتر درباره توربو شارژ می توانید با مراجعه به اینترنت آن اطلاعات را کسب نمایید.
این توربو شارژر فابریک خودرو کورسی و اسپرت میتسوبیشی 3000GT می باشد بسیار سریع دوران می کند و دور میگیرد و قدرت لذت بخشی ایجاد میکند و مناسب موتور خودرو ها تا ۲ لیتر میباشد و بیش از ۲ لیتر می توان دو عدد از آن را بروی موتور نصب نمود.
قدرت خروجی آن 265 cfm می باشد و بیشینه فشار هوای تولیدی توسط این توربو در دور های وسط موتور خودرو تا ۲۰ psi هم میرسد.
تذکر: فقط خرید این توربو شارژر نمی تواند قدرت خودرو شما را افزایش دهد و قطعات دیگری مانند انژکتور ها نیز بایستی تعویض و یا پروگرام ریزی شود و ... پس لذا قبل از خرید با یک تیونر هماهنگ کرده و پس از آن اقدام به خرید نمایید.
منیفولد خودرو پاجیرو نیز برای همین توربو موجود می باشد در صورت تقاضای دیگر قطعات تیونینگ درخواست را با ما در میان بگذارید.
 
تذکر : لطفا قبل از خرید هرگونه سوال دارید آن را با ما در میان بگذارید.




 نظرات کاربران
 امیر | کرج | 1432...0937
با سلام خدمت حضار و اساتید محترم. بنده میخواستم بدونم رو پژو2000سی سی کاربرانورتوری چه مدل توربویی میشه بست،بدون اینکه انژکتورش کنم.و چقد شتاب بالا میره و هزینه چقدر میشه
 پاسخ : درود قربان متاسفانه بروی خودروی کاربراتوری توربو مکانیکی نصب نمیگردد فقط توربو آیرودینامیک بسته میشود.
 محمد | Qom | 
سلام برای موسو 3200cc اتوماتیک باقدرت 220 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتون متر چه مدل توربو شارژی را پیشنهاد می دهید و چند اسب بخار اضافه می کند و اینکه آیا نیازی به تعویض قطعات موتور است و چقدر هزینه بر می دارد و چقدر به مصرف بنزین اضافه می کند. ببخشید خیلی سوال پرسیدم.
 پاسخ : درود برای خودروی شما دو عدد از همین توربو رو پیشنهاد مینماییم. به راحتی دو عددش تا ۴۰۰ اسب را ساپورت می نماید ولی برای اینکه فشار زیاد به موتور خودروتون نیاید و بتوانید فابریک از قطعات فابریکش بگیرید بایستی قدرت را تا ۲۸۰ یا ۳۰۰ اسب بالا ببرید برای نصب بدون تغییر در موتور خودرو در حدود ۸ تا ۱۰ تومن هزینتون میشود برای فول کیت توربو با قطعاتش.
 محمدعلی | تهران | 0851...0910
آقا خسته نباشین .این توربوروپیکانه کاربراتی جوابه؟؟؟اگ هست چقد هزینشه؟؟و روشتاب تاثیرمیذاره یاروسرعتش
 پاسخ : درود خیر توربو روی خودروی کاربراتوری نصب نمیشود.
 asd | کرمان | 1481...0915
میخواستم بدونم فقط روی شتاب تاثیر داره یا روی سرعت هم تاثیردار اگه میشه تاثیرش چقدر است
 پاسخ : درود هم شتاب هم سرعت. توربو براحتی میتواند از ۲۰ درصد تا ۳۰۰ درصد بروی قدرت خودرو تاثیر بگذارد ولی بروی خودرو فابریک بیش از ۳۰ تا ۵۰ درصد نمیتوان بار مازاد گذاشت.
 سپهر | کرمان | 9521...0913
درود بر شما. برای حداکثر افزایش قدرت موتور هایلوکس 2016 با موتور 2700 بنزینی چه پیشنهادی دارین؟ و حداکثر چند اسب بخار به قدرت افزوده میشود؟
 پاسخ : توربو توین tdo4 قدرتشو به ۳۰۰ اسب بخار میرساند هزینه ۱۲ میلیون
 Amir | تهران | 0629...0912
با سلام مي تونيم روي ماشين gt86 توربو بزاريم و آيا مي توان تعداد توربو ها را با ٢رسوند؟ و حدوداً چند اسب بخار توان موتور را افزايش ميده؟ رنج قيمتيشم بين چه بازه اي ميشه؟ متشكرم. 
 پاسخ : درود بله میشود توربوی مناسب خودروی شما tdo5 میباشد و یکی کافیست برای حجم موتور شما به راحتی ۵۰ تا ۶۰ اسب میتوانید بیافزایید قیمت بین ۷.۵ تا ۸.۵ میلیون برای فول کیت
 amir | tehran | 4326...0912
سلام ايا توربو شارژر به سيلندر خودرو فشار نمياره چون معمولا سيلندر هم بايد كشش توربورو داشته باشه ميخواستم ببينم شدنيه رو سراتو كوپه؟
 پاسخ : درود بایستی بروی هر موتور به همان اندازه ای که میتواند تحمل نماید بار گذاشت و بوست خوراند خودرو های متفاوت از ۰.۳ تا ۱ بار میتوان از موتور آن ها بوست گرفت بله قربان رو سراتو کوپه تا نیم بار را میتواند تحمل نماید.
 وحید | اصفهان | 
با درود توربو  برای موتور 5735 سی سی بیوک ایران با توجه به کاربراتوری بودن آن قابل نصب هست و هزینه و مقدار افزایش قدرت حدودا چند اسب بخار است  ممنون
 پاسخ : درود بله توربو برای خودروی شما نیز داریم مدل gtx42 ولی خودروتون را بایستی انژکتور نمایید زیرا توربو با خودروی انژکتوری سازش نداشته و به محض درست کردن بوست توسط توربو خودرو کپ کرده و می ایستد اگر بخواید توربو و انژکتورش کنید حدود 15 میلیون تومان هزینتون میشود. و شتاب آن دو برابر میشود و اسب بخار آن به میزان 70 درصد افزوده میشود.
 نوید | زنجان | 2651...0912
سوال آخر!  چقدر در شتاب آریزو با موتور 1500و گیربکس cvt موثر و محسوسه؟
 پاسخ : حدود 15 تا 20 درصد
 نوید | زنجان | 2651...0912
از راهنماییتون ممنون . خرید تیونینگ چیپ دراگون و رایزین بنفش و در صورت تمایل بهبود بیشتر خرید فیلتر هوا خنک K&n آمریکایی و توربو شارژر آیرودینامیکی و تقویت جرقه ریس چقدر هزینه داره و آیا باید ماشین رو بیارم خدمتتون؟
 پاسخ : خواهش میکنیم قربان قیمت ها توی سایت هست ولی در هر حال به ترتیب 100 و 190 و 160 و 80 و 370 تومان میباشد خودتان به راحتی میتوانید نصب نمایید نیاز به آوردن خودرو نمیباشد تو سایت میتوانید سفارش رو انجام دهید برایتان به همراه راهنما ارسال مینماییم و براحتی خودتان میتوانید طبق راهنما محصولات را نصب نمایید.

 لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید






sec


  • توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP

    توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP
    توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP
    noscar
    توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP
    Rated 4.5/5 based on 11 customer reviews
    رIRR
    Product description: Customer reviews:
    توربو شارژر بنزینی TD04-9B 200 HP - by , 2015/08/14
    4/ 5stars
    مرتبط ها
    برترین ها
    loading
    رهگیری خرید/آگهی
    لطفا کد رهگیری خود و یا کد ملی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از وضعیت خرید خود، آگاه شوید.


    کد رهگیری / کد ملی :   
    کد امنیتی در تصویر : 
    sec_rahgiry
  •  

    به منظور ویرایش و مدیریت آگهی های خود، کد یکی از آگهی های خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ایجاد یک آگهی جدید، کد مربوط به آن آگهی برای شما ایمیل و پیامک می شود.پس در صورت نداشتن کد آگهی، به صندوق پستی ایمیل خود مراجعه فرمایید.


    شناسه آگهی :   
    کد امنیتی در تصویر : 

    0
    سبد خرید
    رهگیری خرید/آگهی
    آگهی رایگان
    Instagram