چیپ های افزایش شتاب ای سی یو و دیاگ تیونینگ / سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف ) 


سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )

افزایش شتاب ، کاهش مصرف سوخت ، رفع کامل کپ کردن خودرو ،؛ تقویت برق خودرو

1,000,000 تومان
سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )
اتمام موجودی انبار

سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )



سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )



سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب , کاهش مصرف , تقویت برق خودرو )
تنها تفاوت سوپر چیپ رایزین بنفش و قرمز در میزان قدرت و آمپر آن است معمولا سوپر چیپ قرمز مناسب خودرو های ساده تر که سیستم و نور زنون ندارند می باشد و سوپر چیپ بنفش مناسب خودروهایی که بروی آن ها زنون و یا سیستم بسته شده می باشند.
در کل سوپر چیپ بنفش از قرمز قوی تر بوده و تاثیر بیشتری بروی خودرو خواهد گذاشت. 

 
نام محصول چیست ؟
سوپر چیپس رایزین RAIZIN VOLT STABILIZER Pivor 
ین محصول به همره کلیه اتصالات مورد نیاز شما که در عکس های بالا نیز مشاهده می شود می باشد. 

سوپر چیپس رایزین چیست و عملکرد آن چگونه است ؟
سوپر چیپس رایزین یک تقویت کننده برق خودرو و یک محافظ برق برای خودرو و یک رفع کننده قطعی کپ کردن خودرو در دورهای پایین و یا به هنگام روشن نمودن کولر خودرو می باشد که می تواند کلیه سیستم های برقی خودرو را تقویت نماید. 
 

از جمله مزایای سوپر چیپس رایزین می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-افزایش قدرت و شتاب خودرو تا 8% 
2-کاهش مصرف سوخت خودرو تا 7% 
3-افزایش گشتاور خودرو و افزایش جوابدهی و عکس العمل خودرو به محرک ها 
4-افزایش قدرت پمپ سوخت خودرو و سوخت رسانی و بهبود نوع قدرت پاشش سوخت و ​استفاده بهینه تر از سوخت 
5-افزایش قدرت جرقه شمع خودرو و انجام دقیق تر این عمل (قابل توجه دارندگان خودرو های گاز سوز و یا خودروهای تقویت شده)  
6-افزایش قدرت توان استارت زدن و روشن شدن خودرو 
7-افزایش عمر مفید قطعات برقی خودرو شامل ای سی یو و سنسور ها و .... (به دلیل تنظیم برق و یکنواختی و جلوگیری از نوسانات شدید) 
8-افزایش کیفیت و صدای ضبط صوت و باند های خودرو

9- تقویت برق خودرو گرفتن نوسانات برق خودرو بهبود عملکرد ای سی یو و سنسورهای خودرو 
10-افزایش عمر باتری حتی تا چند برابر و  ................ 

 
سوپر چیپس رایزین تا چه میزان می تواند قدرت و شتاب خودرو را افزایش دهد ؟ 
این سوپر چیپ به راحتی می تواند قدرت و شتاب خودرو شما را 6% افزایش دهد. 
 
سوپر چیپس رایزین تا چه میزان می تواند مصرف خودرو را کاهش دهد ؟ 
این سوپر چیپ به راحتی می تواند تا 5% مصرف سوخت خودروی شما را کاهش دهد. 
 

سوپر چیپس رایزین بروی کدام خودروها نصب می گردد ؟ 
این چیپ به روی کلیه خودرو ها نصب میگردد.

سوپر چیپس رایزین بروی کدام خودروها نصب نمی گردد ؟
این چیپ بروی کلیه خودرو ها نصب میگردد فقط بروی خودروهای کاربراتوری تاثیرات افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت بسیار بسیار ناچیز می باشد ولی می تواند برق خودرو عمر مفید باتری و نور های چراغ ها و صدای بلندگو های خودرو و سایر قطعات برقی را تقویت نماید..
 

اثرات مثبت سوپر چیپس رایزین از کی و به چه صورت قابل مشاهده می باشد ؟
اثرات آن محسوس و قابل توجه است و بلافاصله پس از نصب این محصول می توانید اثرات آن را ببینید. 

نحوه نصب سوپر چیپس رایزین چگونه می باشد ؟
نصب این محصول بسیار راحت و ساده می باشد و به راحتی توسط خود شما نصب می گرد
 

مراحل نصب به قرار زیر می باشد:
خود محصول یک کابل مثبت و یک کابل منفی دارد که شما بایستی آن ها را به بست های باطری ببندید مثبت بروی مثبت و منفی بروی منفی سه عدد کابل دیگر نیز همراه محصول می باشد که بایستی یک سر هر سه کابل را به بست منفی باطری وصل نمایید و سر های دیگر آن یکی را به موتور و دسته موتو پیچ نمایید یکی دیگر را به پشت موتور سینه اتاق پیچ نمایید و ببندید و دیگری را زیر پیچ جلو گلگیر و یا جلو کاپوت پیچ نمایید بایستی توجه نمایید که این سه عدد کابل هر سه اتصال به بدنه بوده و حتما بایستی بروی فلز بسته شوند از بستن آن ها بوری قاب ها و یا قمت های پلاستیکی و عایق و یا رنگ شده بپرهیزید و قبل از نصب حتما رنگ آن جاهایی را که می خواهید آن کابل را ببندید را ببرید تا کاملا آهن به آهن اتصال نماید.

این چیپ بروی خودرو های گاز سوز CNG و LPG نیز نتیجه را دوچندان می نماید و اثرات بسیار مثبتی را نیز در زمان حرکت خودرو بروی گاز می گذارد.

پیشنهاد و توصیه ما به شما در مورد سوپر چیپس رایزین چیست ؟
اگر به دنبال ارزان ترین و بهترین و قدرت مند ترین راه تقویت خودرو خود بدون تغییرات در قطعات موتورخودرو و بدون انجام هر گونه زحمتو کار اضافه و به دنبال یک راه راحت و بدون ضرر هستید ما این چیپ  را به شما پیشنهاد می نماییم این چیپ بهترین چیپ برای رفع کپ کردن و افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت است و تمامی این موارد را همین یک محصول انجام می دهد در صورت استفاده این محصول به همراه تیونینگ چیپ نیترو درایو نتیجه خیلی بهتر شده و شتاب خودرو شما بیشتر افزایش می یابد. 




 نظرات کاربران
 علیرضا | شهرکرد | 
تشکر میکنم از این پاسخ دهی سریعتون، آخه دوتا از دوستان مدل ۹۰ ۹۲ با همین ای سی یو‌ رو دارن درجا ک با پدال بازی میکنی پدال گازو تا آخر فشار میدم، دریچه گازو کامل باز میکنه، اما‌ مال من ۹۴ ره اینطوری نیس
 پاسخ : خواهش میکنم قربان کلا ای سی یو بوش ۷.۴.۴ متناسب با نیاز دریچه باز میگردد نه اینکه تا تخته کنید کامل باز بشه مگر آن دوستانتون ای سی یو را ریمپ کرده باشند و یا از کسی که خریدن ریمپ کرده بوده.
 علیرضا | شهرکرد | 
درود بر شما، slx tu5 بوش ۷.۴.۴ پدال ودریچه گاز برقی، بنده مشکلی ک دارم دریچه گاز وقتی سوییچ بازه و موتور خاموش بدون تاخیر و بطور کامل باز میشه، ولی زمانی‌ ک روشن میکنم دریچه گاز کامل باز نمیشه مخصوصا وقتی دور موتور پایینه اما بالا سه هزار گاهی‌ باز‌میکنه، میخواستم بدونم با چیپ‌ دراگونو رایزن بنفش‌ مشکل‌برطرف میشه؟
 پاسخ : سلام نیازی به کامل باز شدن دریچه نیست و در صورتی که مقداری بیش از حالت فابریک باز گردد آن نتیجه دلخواه را به شما میدهد و نیازی به باز شدن بیش از حد دریچه گاز نیست و در این خصوص تیونینگ چیپ دراگون و سوپر چیپ رایزین میتوانند شتاب شما را بیافزایند و سرعت باز شدن دریچه و مقدار باز شدن آن را ارتقاء بدهند ولی اگر بخواید کاری کنید که کامل باز بشه باید ریمپ کنید و با ریمپ میتوانیم این کار را برایتان انجام دهیم.
 رضا | تبریز | 3488...0933
با سلام من یک ترانس 14 ولت 60 امپر دارم وقتی بعد از یک سو ساز یک خازن میزنم ولتش به 19 میرسه ایا من از این چیپ بنفش ببندم ولتاژش تو 14.4 ثابت میمونه یانه . ویه سوال دیگه ایا بر فرز مثال 150 امپر باشه جواب میده؟  خواهش میکنم جواب بدین
 پاسخ : درود در این خصوص اطلاعی ندارم ولی کلا این محصول نوسانات برق را میگیرد.
 آرش | تهران | 3447...0937
سلام.خسته نباشید.برای جک جی 5 دنده ای چی پیشنهاد میکنید.به خر حال ماشین سنگینی هست و یه مقدار تو شتابگیری با سرنشین دچار افت توان توان میشه.یکی از نمایندگی ها چیپ نیترو رو با قیمت نامعقول 200 هراز تومن نصب میکنه.ممنون میشم راهنمایی کنید
 پاسخ : سلام قربان برای خودروی شما تیونینگ چیپ دراگون عالیست و سوپر چیپ رایزین بنفش ما تیونینگ چیپ نیترو را داریم که کلا با ارسالش به مبلغ ۷۰ تومان میفروشیم ولی دراگون بهتر از آن است.
 علیرضا |
باسلام میخواستم بدونم این محصول با تیونینگ چیپ نیترو عملکرد بهتری داره یا چیپ دراگون؟ چیزی ک برای من مهم بالا بردن رادمان موتور تو پاسخ دهی به دستوراته یجوری کند عمل میکنه نسبت به مدل ۹۰ همین ماشین ک داشتم. گازم هم تاخیر داره توی دور پایین slx tu5, 7.4.4 مدل ۹۴ ممنون میشم راهنمایی کنید
 پاسخ : سلام قربان مشخص است با تیونینگ چیپ دراگون هم عملکرد بهتری دارد و هم طول عمر تیونینگ چیپ دراگون از نیترو بیشتر هست
 hozan |
سلام استاد توربو مكانيكي + رايزن بنفش و فيلتر اسپرت بلند + دراگون راحت ميتونم خودم نصبش كنم؟
 پاسخ : سلام بله کلیه محصولات را به راحتی خودتان میتوانید نصب نمایید.
 علیرضا | تبریز | 4958...0914
درود بر شما کارشناس محترم خودروی من mvm550 اتوماتیک هست به نظر شما سوپر چیپ بنفش همراه با تیونینگ چیپ دراگون قابل نصب هست و ایا مناسب هست، یا پیشنهاد دیگری دارین؟ ممنون میشوم راهنمایی کنید.
 پاسخ : سلام قربان بله هر دو محصول ذکر شده برای خودروی شما عالی میباشد اگر بخواید تاثیرو بهتر کنید میتوانید پکیج های افزایش شتاب استیج دو و یا سه را خریداری و نصب نمایید.
 امیر | تبریز | 4544...0936
سلام من این محصول رو خریداری کردم در حالت موتور خاموش ولتاژ13/8نشون میده بعد روشن کردن موتور ولتاژ روی دستگاه 15.2 رو نشون میده.مشکلی برای سیم کشی پیش نیاد؟ 
 پاسخ :

سلام نگران نباشید مشکلی نیست ممکن است دینام شما کمی زیاد تر شارژ نماید.

 رضا | كرمان | 6912...0930
سلام قربان خسته نباشيد مرسي كه وقت ميگذاريد و مردم رو راهنمايي ميكنيد من قبلا يه چيپ دراگون خريدم براي ٢٠٧ اتومات، واقعا راضي هستم و شتاب ماشينم خيلي خيلي بهتر شده. الان ميخوام يه پاور ريس بگيرم به همراه رايزين بنفش الان شتاب ماشينم ١٢ ثانيه هست به نظرتون با نصب رايزين بنفش و يك پاورريس كنار دراگون چقدر شتاب ماشينم بيشتر خواهد شد؟ ممنون از توجهتون
 پاسخ : سلام قربان خواهش میکنم نصب اون دوتا نیز حدود ۱۰ درصدی شتایتونو بهتر مینماید.
 ali |
سلام در تبلیغاتتون نوشتید که این چیپ 7 درصد مصرف رو کاهش میده ولی توی کامنت ها گفتید تاثیر نداره.سوالم اینه بالاخره تاثیر داره یا نه؟
 پاسخ :

سلام قربان ما جایی ننوشتیم کاهش مصرف ندارد زیرا این محصول هم افزایش شتاب و هم کاهش مصرف را دارا میباشد.


 لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید






sec


  • سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )

    افزایش شتاب ، کاهش مصرف سوخت ، رفع کامل کپ کردن خودرو ،؛ تقویت برق خودرو
    سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )
    noscar
    سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف ) سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف )
    Rated 4.5/5 based on 11 customer reviews
    رIRR 1,000,000 تومان
    Product description: Customer reviews:
    سوپر چیپ رایزین بنفش ژاپنی اصل اورجینال ( افزایش شتاب و کاهش مصرف ) - by , 2015/10/24
    4/ 5stars
    مرتبط ها
    برترین ها
    loading
    رهگیری خرید/آگهی
    لطفا کد رهگیری خود و یا کد ملی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از وضعیت خرید خود، آگاه شوید.


    کد رهگیری / کد ملی :   
    کد امنیتی در تصویر : 
    sec_rahgiry
  •  

    به منظور ویرایش و مدیریت آگهی های خود، کد یکی از آگهی های خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ایجاد یک آگهی جدید، کد مربوط به آن آگهی برای شما ایمیل و پیامک می شود.پس در صورت نداشتن کد آگهی، به صندوق پستی ایمیل خود مراجعه فرمایید.


    شناسه آگهی :   
    کد امنیتی در تصویر : 

    0
    سبد خرید
    رهگیری خرید/آگهی
    آگهی رایگان
    Instagram