ریمپ حرفه ای ای سی یو انواع خودرو و چیپ تیونینگ ecu remap / ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5 


ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5

این قابلیت برای کلیه خودروهایی میباشد که ای سی یو با کد کروز crouse sim2k-34 دارند اعم از پژو 206 و 405 و پارس تی یو فایو tu5 و هر خودرویی که بروی آن ای سی یو کروز crouse sim2k-34 میباشد.

300,000 تومان
ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5


افزودنی های اختیاری
 مابه التفاوت ریمپ بیسیک با فول و انجام فول ریمپ  200,000 تومان


ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5



ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5



ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5


ما هر گونه ای سی یو کروز زیمنس crouse sim2k-34 را چه بروی پژو 206 نصب باشد چه بروی خودروی پارس tu5 و یا 405 slx را چه هدف شما کاهش مصرف سوخت باشد چه هدف شما افزایش شتاب باشد و چه برداشتن یا افزایش کاتاف یا آر پی ام لیمیت Rpm Limit باشد و یا  ........ برای شما ریمپ و ارتقاء نرم افزاری میدهیم برای دانستن این موضوع که ریمپ چیست و نحوه کارکرد آن بروی کدام قسمت از خودرو و به چه صورت است به صورت خلاصه توضیحاتی را ارائه میدهیم.
ریمپ ای سی یو چیست ( Ecu Remapping ) ؟
ریمپ به معنای دوباره نگری برنامه ریزی مجدد و بهبود جداول و پارامتر های عملکردی ای سی یو میباشد. ریمپ یک تغییر در برنامه نرم افزاری خودرو میباشد و کاری به تعویض و یا تغییر قطعات سخت افزاری خودرو ندارد. ریمپ خدمتیست که به هیچ عنوان با چشم نمیتوان آن را مشاهده نمود زیرا قابل لمس نمی باشد و از تاثیرات مثبت آن در زمینه افزایش فوق العاده شتاب خودرو می توان به آن پی برد.
ما ابتدا برای درک بهتر اول توضیحاتی را درباره ای سی یو خودرو میدهیم و پس از آن دوباره به توضیحاتی درباره ریمپ میپردازیم.
 
ای سی یو خودرو چیست و نقش آن در عملکرد موتور خودرو چگونه است ( car ecu ) ؟
ای سی یو خودرو یک قطعه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا هر مدار الکتریکی دیگر میباشد که میتواند یک سری اعمال از پیش تعیین شده را انجام دهد در بحث خودرو ای سی یو مغز ودستور دهنده یا کنترل کننده موتور خودرو میباشد.
همانطور که میدانید یک موترو خودرو برای راه اندازی شدن و روشن شدن نیاز به سه عامل هوا ، سوخت و حرارت که همان جرقه زنی شمع می باشد نیاز مند است.
و برای روشن ماندن و تغییر دور موتور و تغییر قدرت موتور خودرو نیازمند این است که در هر زمان به یک مقدار مورد نیاز سوخت و هوا وارد موتور خودرو گردد و این تغییر در میزان ورودی هوا و سوخت به موتور خودرو نیازمند یک کنترلر و یا همان فرماندهنده که به آن ای سی یو میگویند میباشد.
البته ای سی یو به غیر از کنترل و فرماندهی موتور خودرو اعمال دیگری را نیز کنترل و مدیریت مینماید.
حال ای سی یو برای کنترل و مدیریت هر یک از عملکرد های موتور خودرو بر طبق یک اصول یا چهارچوبی عمل مینماید که به آن ها تیبل و یا همان جداول ای سی یو مینمایند.
تیبل ها و جداول ای سی یو حاوی مقادیری میباشند که به وسیله آن ها ای سی یو میتواند بر عملکرد موتور خودرو کنترل محافظت و یا اعمال تغییراتی داشته باشد.
این اطلاعات و دستورات و یا پروگرام بسته به نوع ای سی یو در یک جای ای سی یو ذخیره هستند و ای سی یو دائما این حافظه را رسد کرده و طبق این اطلاعات موتور خودرو را مدیریت مینماید.
اطلاعات و پروگرام ای سی یو بسته به نوع ای سی یو در یک آی سی به نام آی سی فلش و در بعضی از ای سی یو ها این اطلاعات در میکرو کنترلر به صورت هگزا ذخیره و در دسترس ای سی یو قرار دارد.
 
تصویر گوشه ای از اطلاعات موجود در آی سی فلش ای سی یو :

محتویات برنامه هگزا موجود در آی سی فلش ای سی یو

 
اطلاعات و تنظیمات موجود در آی سی فلش و یا میکرو کنترلر ای سی یو به صورت های عددی ، خطی و جدول وجود دارد.
معمول ترین اطلاعاتی را که تیونر تلاش بر بهبود آن ها دارد تا عملکرد موتور خودرو را بهبود و بر قدرت خودرو بیافزاید به صورت جداولی در لابلای فایل هگزای فلش ای سی یو می باشند.
 
مزایای ریمپ ای سی یو خودرو چیست ؟
ریمپ ای سی یو مزایای بسیار زیادی دارد ولی مهمترین مزایای آن شامل :
1-افزایش شتاب قدرت و سرعت نهایی خودرو
2-بهبود و از بین بردن 100 درصدر کپ کردگی و تنبلی اول حرکت خودرو مخصوصا در خودرو ها با دریچه گاز برقی که بیشتر با این مشکل مواجه هستند.
3-روان شدن سریع دور گیری و بهبود عملکرد موتور خودرو
4-تغییر کاتاف یا همان تغییر آر پی ام Rpm Limit 
5-تغییر ( افزایش یا کاهش ) محدودیت سرعت نهایی یا همان اسپید لیمیت Speed Limit خودرو
6-کاهش مصرف سوخت و افزایش نسبی شتاب خودروو کاهش میزان آلایندگی هوای خودرو ( بسته به نوع ریمپ )
و ......
ریمپ توسط چه کسی و چگونه انجام میگردد ؟
ریمپ توسط تیونر که همان متخصص پروگرام نویس حرفه ای ای سی یو خودرو می باشد انجام می پذیرد.
تیونر یا همان پروگرام نویس خودرو با دانشی که از ای سی یو های مختلف خودرو ها و برنامه های آن ها و نقاط قوت و ضعف هر برنامه دارد می تواند با رجوع ، مشاهده و تبدیل فایل برنامه آی سی فلش یا میکرو کنترلر ای سی یو جداول مورد نیاز جهت بهبود عملکرد موتور خودرو را شناسایی و استخراج نماید و با علم و تجربه ای که دارد شروع به تغییرات در آن جداول جهت افزایش بازده خودرو  و بهبود عملکرد آن نماید.
در زیر میتوانید چندین جدول مهم که توسط تیم ما شناسایی و استخراج شده و به ارتقاء آن ها در زمان ریمپ ای سی یو می پردازیم مشاهده نمایید.

جداول قابل ریمپ ای سی یو بوش ام ای ecu remap bosch me 7.4.4

 
 
 
مابقی اطلاعات این قسمت در حال تکمیل میباشد و طی چند روز آینده بارگزاری می گردد.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم




 نظرات کاربران
 على | سارى | 9280...0912
سلا،من راناى مدل ٩٥ برج ٦ دارم ريمپ ميشه كرد!؟! هزينش چقدره!؟!
 پاسخ : سلام بله قربان ما ریمپ میکنیم هزینه از ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان
 محمد | بندرعباس | 4533...0917
باسلام یه405slxموتورtu5زیمنس بادریچه گازسیمی صفرگرفتم که الان3400کیلومترکارکرده ومصرفش داخل شهرباکولرصدی14وجاده باکولرصدی10باسرعت بین 100تا130کیلومترهستش نحوه محاسبه مصرف هم بدین صورت بوده که باک راپرکرده وپس ازطی مسافت100کیلومتردوباره پرکردم وتاحالاهم به هرنمایندگی مراجعه کردم نتیجه ای نگرفتم یکی میگه قطعات چینی روش نصبه یکی میگه آب بندی نشده هرکدوم یه حرفی میزنن.بعضی ازدوستان هم همین زیمنس دارن میگن توجاده صدی6مصرف میکنه.آیامیشه کاری کردکه مصرفش بیادپایین وتوسرعت وشتابش کم نشه؟لطفابگین چکارکنم؟
 پاسخ : سلام اگر خودرو را پر گاز میرانید طبیعیست در غیر اینصورت میتوانید با ریمپ کردن مصرف را به میزان حدود ۱۵ درصد کاهش و شتاب را به شتاب خودرو را به میزان ۱۰ ۱۲ درصد بیافزایید.
 بهزاد | اصفهان | 9519...0913
سلام میخواستم بدونم چطوری میتونم این کارا انجام بدم امکان تماس تلفنی هست برایه مشاوره؟
 پاسخ : بله شماره های ما در پایین وبسایت میباشد. 09378470687 09175010088
 افشین | اصفهان | 1905...0913
سلام من سمند 95 ایکس یو 7 تحویل گرفتم ولی نهایت سرعتی که می ره 130کیلومتره بردم نمایندگی گفتن ای سی یو رو قفل کرده شرکت کاری از دستمان بر نمیاد امکان داره این قفل رو برداریم ای سی یو کروز روش نصب شده
 پاسخ : سلام بله ما برمیداریم قربان.
 محمد | Dezful | 1424...0903
با سلام بنده یه ۲۰۶ تیپ ۵ اخر ۹۳ دارم که سرعت نهایش اخذش ۱۶۵ بزور میر شتابش هم خیلی پایین در ضمن ای سی یوش کروز و دریجه گازش سیمی...نظر کارشناسینون چیه ایا میشه درستش کرد.باتشکر
 پاسخ : سلام بله قربان هم ای سی یو رو میشه ریمپ کرد و هم خود موتور رو تقویت کرد.
 حسن | یاشاسین مراغه اذربایجان | 6488...0930
سلام میشه ریمپ ای سی واسه پارسELX L4نصب کرد. اگه میشه نصب کرد چند اسب بخار افزایش قدرت داره؟
 پاسخ : سلام بله میشود حدود ۱۵ درصد می افزاید.
 جواد | جهرم | 6217...0917
سلام و وقت بخیر. دوتا سوال داشتم-آیا 405tu5 با دریچه گاز سیمی (ecu زیمنس کروز) رو میشه دریچه گاز برقیش کرد؟اگه امکانش هست چقدر هزینه داره؟ سوال دومم اینه که دریچه گاز سیمی بهتره یا برقی؟لطفا معایب و مزایاشون رو بگید ممنون میشم
 پاسخ : سلام بله میشود ولی بایستی کل سیم کشی موتور و ای سی یو رو تغییر بدید هر دو عالین و اگر ریمپ بشن مثل هم جواب میدن.
 مسعود | شیراز | 1030...0917
ببخشید، یه نمونه از 206 تیپ 5 ایرانیزه چیپ شده دارید که فیلمش رو بذارین‌...ماشین من صفر تا 100 رو 12.5 میزنه‌ تو بهترین حالت، با ریمپ شتابش چقدر ارتقا پیدا می کنه؟؟؟ای سی یو از نوع sim2k-34 هست و هزینه ریمپ چند می شه ؟؟
 پاسخ :

سلام قربان ویدیوش را در حال حاظر نداریم ولی  صفر تا صد به میزان ۱ تا ۱.۵ ثانیه کاهش میابد. هزینه فول ریمپ ۴۰۰ تونان میشود.

 محمد | تهران | 7700...0910
سلام برای سمند xu7مدل ۹۶ نصب میشه؟ چند اسب بخار ب ماشین اضافه میشه؟ برای خرید و نصب چکار میشه کرد
 پاسخ : سلام بله میشود انجام داد فقط ریمپ نرم افزای میباشد بایستی با ما هماهنگ و ای سی یوتون را ارسال تا برایتان ریمپ و مجدد ارسال نماییم. و در حدود ۱۰ تا ۱۵ اسب می افزاید.
 احمد | دزفول | 7056...0916
سلام خسته نباشید بیخشید خواستم‌ببینم ریمپ ecu بر روی 405slx مدل ۹۶ تاسیری روی شتاب و دیر گاز خوردن ماشین داره ،اگه داره چقد تاسیر داره با تشکر
 پاسخ :

سلامبله قربان قطعا کاملا خودرو را تیز و سریع و گوش به فرمان مینماید.


 لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید






sec


  • ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5

    این قابلیت برای کلیه خودروهایی میباشد که ای سی یو با کد کروز crouse sim2k-34 دارند اعم از پژو 206 و 405 و پارس تی یو فایو tu5 و هر خودرویی که بروی آن ای سی یو کروز crouse sim2k-34 میباشد.
    ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5
    noscar
    ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5 ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5
    Rated 4.5/5 based on 11 customer reviews
    رIRR 300,000 تومان
    Product description: Customer reviews:
    ریمپ ای سی یو زیمنس کروز کانتیننتال crouse sim2k-34 پژو 206 پارس slx 405 tu5 - by , 2016/10/14
    4/ 5stars
    مرتبط ها
    برترین ها
    loading
    رهگیری خرید/آگهی
    لطفا کد رهگیری خود و یا کد ملی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از وضعیت خرید خود، آگاه شوید.


    کد رهگیری / کد ملی :   
    کد امنیتی در تصویر : 
    sec_rahgiry
  •  

    به منظور ویرایش و مدیریت آگهی های خود، کد یکی از آگهی های خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ایجاد یک آگهی جدید، کد مربوط به آن آگهی برای شما ایمیل و پیامک می شود.پس در صورت نداشتن کد آگهی، به صندوق پستی ایمیل خود مراجعه فرمایید.


    شناسه آگهی :   
    کد امنیتی در تصویر : 

    0
    سبد خرید
    رهگیری خرید/آگهی
    آگهی رایگان
    Instagram