توربو شارژر ، اینتر کولر ، جنت ، بست و قطعات دیگر / سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger 


سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger

نصب این سوپرشارژر سوپر چارجر بسیار راحت تر از توربو شارژر بوده و کاملا تاثیر مشابه با آن را دارد و با نصب آن بروی کلیه خودروها میتوانید شتاب قدرت و سرعت آن را بالا ببرید

11,000,000 تومان
سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger
اتمام موجودی انبار

سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger



سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Superchargerسوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Superchargerسوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Superchargerسوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Superchargerسوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger



سوپرشارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger


نصب این سوپرشارژر ، سوپرچارجر بسیار راحت تر از توربو شارژر بوده و کاملا تاثیر مشابه با آن را دارد و با نصب آن بروی کلیه خودروها میتوانید شتاب قدرت و سرعت آن را بالا به صورت فوق العاده ای بالا ببرید.
برای نصب این سوپر چارجر دیگر نیازی به نصب اینتر کولر و دستکاری اگزوز و مسیر خروجی دود و نصب ورودی خروجی آب و روغن ندارید و برای نصب آن فقط نیاز هست که با تسمه پولی آن را به پولی خودروی خود متصل نموده و برای آن پایه ای درست نمایید تا در همان حالت ثابت بماند.
با تنظیم و تغییر پولی این سوپر شارژر به راحتی میتوانید فشار هوا را بین 1 تا 12 یا حتی 15 پی اس آی بالا ببرید.
سایز این سوپر شارژر مناسب کلیه خودرو ها از حجم موتوری 800 سی سی تا 2000 سی سی میباشد و در صورتی که خودروی شما بیش از این حجم موتوری باشد میتوانید دو عدد از این سوپرشارژر را خریداری و نصب نموده و یا به ما سفارش دهید تا سایز بزرگتر را برایتان وارد نماییم.
این سوپرشارژر به راحتی میتواند از 0 تا 100 درصد به قدرت خودروی شما بیافزاید.
 
از جمله مزایای سوپرشارژر :
1- افزایش شتاب ، توانو قدرت خودرو
2-افزایش سرعت نهایی خودرو
3-افزایش سرعت فرمانگیری و عکس العمل موتور به پدال گاز
4-کاهش چشمگیر مصرف سوخت خودرو
5-جلوگیری از کاهش توان خودرو در سر بالایی ها و در زمان کولر زدن و یا سنگین بودن خودرو
و...
پیشنهاد : اگر به دنبال افزایش شتاب قدرت و سرعت خودروی خود و یا کاهش چشمگیر مصرف سوخت آن هستید ما به شما این سوپرشارژر را شدیدا پیشنهاد مینماییم.




 نظرات کاربران
 ابراهیم |
سلام میگم توربو شارژر بهتره برای پژو1800 یا سوپرر شارژر

 پاسخ :

سلام هر دو خوب است ولی سوپرشارژر راحت تر هست نصبش

 مهدی | تهران | 8233...0912
سلام، بخوام این سوپر شارژر و روی پرشیا 86 نصب کنم چند پی اس ای میتونم ازش بگیرم ک ب موتور فشار نیاد ؟ اگه بخوام فول پی اس ای بگیرم ازش باید چه چیزای دیگه ای ببندم رو ماشین که کات اف ماشینم بردارم کلا ؟  ممنون
 پاسخ : سلام حدود ۵ تا ۷ پی اس آی را میتوانید به راحتی بگیرید و با دستکاری موتور خودرو میتوانید به راحتی ۱۲ پی اس آی از این سوپر شارژ بگیرید. نیاز به تغییر پیستون شاطون و میلنگ دارد.
 عادل | استارا گیلان | 0703...0914
با سلام.برای پراید ۱۳۲ دوگانه سوز سوپر شارژر خوبه یا توربو شارژر؟ اگه بخوام سوپر شارژر نصب کنم هزینه اش چقدره؟ چه چیزهای دیگه ای بعدا ز نصب باید عوض بشن؟برای نصب به کجا مراجعه کنم؟ ایا شعبه دیگری هم در شهرستان ها دارین؟
 پاسخ : سلام به شماره های پایین سایت تماس بگیرید راهنماییتان نماییم.
 نوید | esfhan | 6287...0913
سلام و خسته نباشید اول لطف میکنید و ابعاد این سوپر شارژ رو بفرمایید، و دوم اینکه ماشین من پیکاپ هستش و موتورش 2400 میخاستم ببینم با توجه به این که کات اف این ماشین تو دور 5700 دور هستش میشه از این سوپر شارژ استفاده کرد، و اگر نه با افزایش قطر پولی میلنگ چی? در اخر هم اگر نمودار دور و دبی و فشار این محصول موجوده?
 پاسخ : سلام بله میتوانید با تغییر قطر پولی به این هدف دست یابید ولی بهتر است مدل بزرگتری را برایتان وارد کنیم.
 علي | اهواز | 
تو تهران برنامه ندارين شعبه بزنيد؟يه مقدار راه دوره اما اگر بخوام بيام شيراز چند روز طول ميكشه نصب و راه اندازي اين قطعات براي ال ٩٠
 پاسخ :

سلام متاسفانه در حال حاظر وقت نصب محصولات را نداریم و انشالله در آینده انجام میدهیم و یا اینکه قطعه را گرفته و خودتان اقدام به نصب آن نمایید برای نصب ما به شما راهنمایی مینماییم.

 علي | اهواز | 
رو ال ٩٠ ميشه نصب كرد؟
چون موتورش با پژو فرق داره پرسيدم.
تا چه بوستي فشار كمي به موتور مياد؟
مثلا حدود پنج الي هفت پي اس آي خوبه؟
بعد چه لوازمي همراش نصب كنم استهلاك كمت ميشه؟
 پاسخ :

سلام بله نصب میشود تا حدود 5 6 پی اس آی را میتوانید بدون دستکاری موتور و یا نصب هر گونه قطعه ای دیگر از این قطعه بگیرید برای افزایش تاثیر این سوپر شارژر میتوانید ای سی یو خود را فرستاده تا برایتان چیپ نماییم و یا به همراه این سوپرشارژر رگلاتور سوخت را هم خریداری و نصب نمایید تا بتوانید متناسب با هوای بیشتری که در زمان تخته گاز وارد موتور خودرو میشود سوخت بیشتری نیز تزریق نمایید.

 بهزاد | تهران | 1340...0912
سلام، شما گفتین که این توربو شارژ الکتریکی نهایتا نصف توربو شارژ مکانیکی تاثیر داره؛ آیا میشه از دو تا توربو شارژ الکتریکی استفاده کرد که تاثیر مکانیکی رو داشته باشه ؟
 پاسخ : سلام خیر متاسفانه حتی اگر دو عدد نیز نصب نمایید هیچگونه تفاوتی را مشاهده نمینمایید زیر این نوع توربو حدود 3 پی اس آی تولید میکند چه یک عدد نصب نمایید چه 2 دو عدد و بیش از 3 پی اس آی نیز در صورتی که بخواهید فشار بیشتری بگیرید بایستی تغییراتی در موتور خودرو نیز اعمال نمایید.
 حبیب | زاهدان | 4848...0938
میخواستم بدونم با نصب سوپر شارژر نیاز به تعویض میلنگ هم هست . و اینکه خودرویی مثله پژو ایکس یو سون با نصب این قطعه ممکنه واشر بزنه و راه حل شما چیه
 پاسخ : اگر نهایتا ۴۰ درصد فشار بزارید خیر نیاز به تعویض میلنگ نیست و واشر هم نمیسوزاند.
 محمد | کرمانشاه | 5636...0918
سلام خدمت شما ببخشید میخاستم ببینم هزینه نصب سوپرشارژ بر روی سمند ef7 چقدر؟و همچنین هزینه نصب توربو شارژ چقدر میشه؟تاثیر کدومشون بیشتره؟
 پاسخ : سلام هزینه نصب سوپرشارژر حدود 5.5 میشود و توربو شارژر حدود 8 تومان به بالا میشود و هر دو از نظر میزان افزایش شتاب و قدرت تاثیر مشابهی دارند.
 علیرضا | teh | 1645...0901
سلام من 206 TU5 دارم خواستم بپرسم این سوپرشارژر تو کاپوت 206 جا میگیره سوال بعد هم نحوه قدرت گرفتنش از میل لنگ هست در صورت نصب نیازبه تعویض ECU هست ممنون
 پاسخ : سلام بله تو کاپوت جا میشه پشت موتور زیر منیفولد ورودی هوای موتور نصب میشود و شما با نصب یک پولی دیگر بروی پولی میلنگ و با نصب یک تسمه دیگر به سوپر شارژر و میلنک میتوانید سوپر شارژر را وارد عمل نمایید.

 لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید






sec


  • سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger

    نصب این سوپرشارژر سوپر چارجر بسیار راحت تر از توربو شارژر بوده و کاملا تاثیر مشابه با آن را دارد و با نصب آن بروی کلیه خودروها میتوانید شتاب قدرت و سرعت آن را بالا ببرید
    سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger
    noscar
    سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger
    Rated 4.5/5 based on 11 customer reviews
    رIRR 11,000,000 تومان
    Product description: Customer reviews:
    سوپر شارژر تسمه ای افزایش شتاب و سرعت و قدرت Twin Screw Supercharger - by , 2017/10/13
    4/ 5stars
    مرتبط ها
    برترین ها
    loading
    رهگیری خرید/آگهی
    لطفا کد رهگیری خود و یا کد ملی خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از وضعیت خرید خود، آگاه شوید.


    کد رهگیری / کد ملی :   
    کد امنیتی در تصویر : 
    sec_rahgiry
  •  

    به منظور ویرایش و مدیریت آگهی های خود، کد یکی از آگهی های خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که بعد از ایجاد یک آگهی جدید، کد مربوط به آن آگهی برای شما ایمیل و پیامک می شود.پس در صورت نداشتن کد آگهی، به صندوق پستی ایمیل خود مراجعه فرمایید.


    شناسه آگهی :   
    کد امنیتی در تصویر : 

    0
    سبد خرید
    رهگیری خرید/آگهی
    آگهی رایگان
    Instagram